Udlejning

Reservér Balle Forsamlingshus

Hvis du ønsker at reservére Balle Forsamlingshus bedes du kontakte John Andersen Tlf.:  3060 9004 / Email: Ballevej19@gmail.com. Tjek gerne kalenderen nederst på siden for at se ledige datoer.

Praktiske oplysninger om Balle Forsamlingshus.

Balle Forsamlingshus, Ballevej 50, 7182 Bredsten (ved Vejle)

I Balle forsamlingshus må der max være 150 personer. Der er 2 sale hvor der i den store sal også er en scene. I den lille sal er der plads til ca 40 personer.

Begge sale er udstyret med polstrede træstole. Belysningen i den store sal kan indstilles efter eget ønske og er med nyt LED lys. Opvarmning sker med varmepumpe og oliefyr.

Udover gode handicapfaciliteter, er der fine parkeringsmuligheder ved huset

Indgangsparti:

I entren er der plads til overtøj på de mange bøjler samt barnevogne m.m. Entreen indeholder derudover en sofagruppe samt et stort spejl.

Køkkenet:

Balle forsamlingshus er udstyret med moderne køkkenfaciliteter fra 2018. I køkkenet er der alt hvad man skal bruge til festen, der er blandt andet:

  • 2 ovne
  • 1 industriopvaskemaskine
  • 1 fryseskab og 2 køleskabe. I et lokale ved siden af, er der anretter rum og Service til borddækning, samt alt andet som man har brug for i et køkken.
  • Industri kaffemaskine
  • 1 komfur med 6 kogeplader.
  • Rustfri stålborde og rullevogne

Toiletter:

Toiletfaciliteterne er lyse og udstyret med pæne toilletter. Toiletterne består af:

  • Herretoilet med vandskyllende urinal
  • 2 dametoiletter. 
  • 1 handicap toilet
  • 1 personaletoilet i forbindelse med køkkenet.

Balle Forsamlingshus.!!  ”Husregler” 

 

Ved Udlejning afleveres huset i samme stand som det blev modtaget. Dette betyder bl.a.:

 

  1. Der ryddes op efter leje af huset.
  2. Alt brugt service vaskes af og stilles på plads. Kaffekander skylles med rent vand og stilles på plads. Kaffemaskinen rengøres.
  3. Bordene i den store sal aftørres og lægges ovenpå hinanden ud mod væggen. Stolene stables med 7 i hver og de stilles ud mod væggen.
  4. Bordene i den lille sal aftørres og stolene lægges op på bordene.
  5. Gulvet i gangen, store sal og lille sal fejes.
  6. Sluk for Oliefyr og Varmepumper når festen er forbi.
  7. Alle døre inde i huset skal stå åbne når den afleveres.
  8. Ta’ hensyn til naboerne. Hvis der spilles højt musik, så luk døre og vinduer senest kl. 02:00.
  9. Der må ikke kastes med ris i den store sal, da det ødelægger gulvet. Man bedes derfor vente til man kommer ud.
  10. Spildte væsker ( f.eks. øl og sodavand ) tørres straks op, da længere tids fugtpåvirkning ødelægger trægulvet.
  11. Beskadigelse af ting tilhørende huset erstattes af lejeren.

Rygning   IKKE  tilladt i huset.

Udlejning

 

  • Udlejning af forsamlingshuset kan ske til personer, der er fyldt 21 år, og som ved sin underskrift på lejeaftalen står inde for denne.
  • Lejemålet strækker sig over 1 døgn eller efter nærmere aftale.
  • Der MÅ IKKE overnattes i forsamlingshuset.
  • Lejeren er ansvarlig for forsamlingshuset og hæfter for evt. beskadigelser på bygningerne og inventaret i tidsrummet for lejemålet. Huset skal forlades som det modtages.
  • Er der flyttet stole/borde til andre lokaler, skal de stilles på plads igen, inden huset forlades.
  • I tilfælde af mislighold kan erstatningskrav forekomme.
  • Myndighederne stiller strenge krav til brandsikkerheden. Der må intet ændres i brandværnsinstallationerne. Der skal være frie flugtveje til alle markerede udgange. Døre, gange og passager må ikke blokeres med møbler, højtalere, opstablinger eller andet af hvad art det måtte være.
  • Oplagring af varer i forsamlingshuset i det tidsrum lejeaftalen løber, er for lejerens egen regning og risiko.
  • Nøglen modtages og afleveres efter nærmere aftale.

Priser på udlejning 

Oplysninger vedrørende udlejning, henvendelse til

John Andersen Tlf.:  3060 9004 

Tjek evt. om huset er ledig i kalenderen på hjemmesiden

Leje af forsamlingshuset 1 dag inkl. rengøring: 2.500 kr.

Ønsker man nøglen dagen før (hvis den er ledig): 300 kr.

Leje af forsamlingshuset hele weekenden *fra fredag kl 16 – søndag kl 16 inkl. rengøring: 3.200 kr.

Betaling: 1.500 kr ved booking, restbeløbet betales 14 dage før festen afholdes.

Leje af den lille sal: 1.200 kr.

Leje til møder/begravelser: 1.200 kr.

ALLE PRISER ER INKL. MOMS

Udlejning af borde og stole ud af huset:

Pr. bord: 20 kr
Pr stol 5 kr.