Udlejning

Reservér Balle Forsamlingshus

Hvis du ønsker at reservére Balle Forsamlingshus bedes du kontakte Martin Korup Plaetner Tlf.:  25384238 / Email: balle.forsamlingshus@gmail.com Tjek gerne kalenderen nederst på siden for at se ledige datoer.

Praktiske oplysninger om Balle Forsamlingshus.

Balle Forsamlingshus, Ballevej 50, 7182 Bredsten (ved Vejle)

I Balle forsamlingshus må der max være 150 personer. Der er 2 sale hvor der i den store sal også er en scene. I den lille sal er der plads til ca 40 personer.

Begge sale er udstyret med polstrede træstole. Belysningen i den store sal kan indstilles efter eget ønske og er med nyt LED lys. Opvarmning sker med varmepumpe og oliefyr.

Udover gode handicapfaciliteter, er der fine parkeringsmuligheder ved huset

Indgangsparti:

I entren er der plads til overtøj på de mange bøjler samt barnevogne m.m. Entreen indeholder derudover en sofagruppe samt et stort spejl.

Køkkenet:

Balle forsamlingshus er udstyret med moderne køkkenfaciliteter fra 2018. I køkkenet er der alt hvad man skal bruge til festen, der er blandt andet:

  • 2 ovne
  • 1 industriopvaskemaskine
  • 1 fryseskab og 2 køleskabe. I et lokale ved siden af, er der anretter rum og Service til borddækning, samt alt andet som man har brug for i et køkken.
  • Industri kaffemaskine
  • 1 komfur med 6 kogeplader.
  • Rustfri stålborde og rullevogne

Toiletter:

Toiletfaciliteterne er lyse og udstyret med pæne toilletter. Toiletterne består af:

  • Herretoilet med vandskyllende urinal
  • 2 Dametoiletter. 
  • 1 handicap toilet
  • 1 personaletoilet i forbindelse med køkkenet.

Balle Forsamlingshus.!!  ”Husregler” 

 

Ved Udlejning afleveres huset i samme stand som det blev modtaget. Dette betyder bl.a.:

 

  1. Der ryddes op efter leje af huset.
  2. Alt brugt service vaskes af og stilles på plads. Kaffekander skylles med rent vand og stilles på plads. Kaffemaskinen rengøres.
  3. Bordene i den store sal aftørres og lægges ovenpå hinanden ud mod væggen. Stolene stables med 7 i hver og de stilles ud mod væggen.
  4. Bordene i den lille sal aftørres og stolene lægges op på bordene.
  5. Gulvet i gangen, store sal og lille sal fejes.
  6. Sluk for Oliefyr og Varmepumper når festen er forbi.
  7. Alle døre inde i huset skal stå åbne når den afleveres.
  8. Ta’ hensyn til naboerne. Hvis der spilles højt musik, så luk døre og vinduer senest kl. 02:00.
  9. Der må ikke kastes med ris i den store sal, da det ødelægger gulvet. Man bedes derfor vente til man kommer ud.
  10. Spildte væsker ( f.eks. øl og sodavand ) tørres straks op, da længere tids fugtpåvirkning ødelægger trægulvet.
  11. Beskadigelse af ting tilhørende huset erstattes af lejeren.

Rygning   IKKE  tilladt i huset.

Udlejning af huset

 

  • Udlejning af forsamlingshuset kan ske til personer, der er fyldt 25 år, og som ved sin underskrift på lejeaftalen står inde for denne.
  • Lejemålet strækker sig over 1 døgn eller efter nærmere aftale.
  • Der MÅ IKKE overnattes i forsamlingshuset.
  • Lejeren er ansvarlig for forsamlingshuset og hæfter for evt. beskadigelser på bygningerne og inventaret i tidsrummet for lejemålet. Huset skal forlades som det modtages.
  • Er der flyttet stole/borde til andre lokaler, skal de stilles på plads igen, inden huset forlades.
  • I tilfælde af mislighold kan erstatningskrav forekomme.
  • Myndighederne stiller strenge krav til brandsikkerheden. Der må intet ændres i brandværnsinstallationerne. Der skal være frie flugtveje til alle markerede udgange. Døre, gange og passager må ikke blokeres med møbler, højtalere, opstablinger eller andet af hvad art det måtte være.
  • Oplagring af varer i forsamlingshuset i det tidsrum lejeaftalen løber, er for lejerens egen regning og risiko.
  • Nøglen modtages og afleveres efter nærmere aftale.

Ungfest/studenterfest/svendegilde mv.

 Det skal ligge i en weekend og følgende skal opfyldes:

Max 100 personer  

Der deltager minimum 10 ædru forælder/lærer hele festen igennem.

Lejer indvilliger i at tage Meget hensyn til vores naboer.

Lejer indvilliger i at blive på Forsamlingshusets område.

Lejer indvilliger i at blive så vidt muligt inden døre.

Der må under ingen omstændigheder bruges røgkanon 

Lejer indvilliger i at festen SLUTTER kl: 02 senest !

Lejer indvilliger i at hvis ovenstående ikke bliver overholdt bliver festen lukket med det samme og i vil blive bedt om at forlade huset

Depositum vil så være spildt til oprydning og ekstra rengøring

 Pris 6.000 kr. inkl. slut rengøring, det vil sige at man tørret op efter sig, og ryddet op som da lejer overtog huset.

 Depositum: 3.000 kr

Betales ved nøgleudlevering til Martin fra booking og returneres ved aflevering, såfremt alt er i orden

Det er op til Booking at afgøre og kommer kun på tale efter en god samtale med en ung og dens forældre

Betaling

ALLE PRISER ER INKL. MOMS

Indbetaling på: Reg.nr. 9560, konto nr. 6581994476.  Eller på Mobile Pay 13464 – Husk at skrive navn på indbetaler

Info

 Nøglen til Forsamlingshuset udleveres som udgangspunkt altid på dagen hvor festen afholdes/lejen starter, i særlige tilfælde kan andet aftales

  Priser på udlejning

 

Oplysninger vedrørende udlejning, henvendelse til Booking

Martin Korup Plaetner Tlf.:  25384238 

Tjek evt. om huset er ledig i kalenderen på hjemmesiden 

Leje af forsamlingshuset 1 dag (klokken 12 – 04) pris 2.700 kr. 

Leje af forsamlingshuset 2 dage (klokken 12 – 04) dagen efter pris 3.600 kr. 

Ønsker man nøglen dagen før (hvis det er ledig): +500 kr.

Ønsker man huset til klokken 10.00 dagen efter: +500 kr. 

Leje af forsamlingshuset hele weekenden fra fredag kl 12 – søndag kl 16 pris 4.300 kr. 

Udlejning på hverdag: 1.600 kr. 

Alle udlejninger er inkl. Rengøring: Men det er SLUT rengøring det vil sige at man tørret op efter sig, og ryddet op som da lejer overtog huset.

 Betaling: skal ske ved bekræftelse af booking. Vi Gør høfligt opmærksom på at ønsker man helt at aflyse en Booking er vi tvunget til at modregne momsen ved et år skifte.   

Udlejning af borde og stole ud af huset:

Pr. bord: 35 kr. 

Pr stol 10 kr.

 Betaling

ALLE PRISER ER INKL. MOMS

Indbetaling på: Reg.nr. 9560, konto nr. 6581994476.  Eller på Mobile Pay 13464 – Husk at skrive navn på indbetaler

Info

 Nøglen til Forsamlingshuset udleveres som udgangspunkt altid på dagen hvor festen afholdes/lejen starter, i særlige tilfælde kan andet aftales