Udlejning
Reservér Balle Forsamlingshus
Hvis du ønsker at reservére Balle Forsamlingshus bedes du kontakte Martin Korup Plaetner Tlf.: 25384238 / Email: balle.forsamlingshus@gmail.com Tjek gerne kalenderen nederst på siden for at se ledige datoer.
Praktiske oplysninger om Balle Forsamlingshus.
Balle Forsamlingshus, Ballevej 50, 7182 Bredsten (ved Vejle)
I Balle forsamlingshus må der max være 150 personer. Der er 2 sale hvor der i den store sal også er en scene. I den lille sal er der plads til ca 40 personer.
Begge sale er udstyret med polstrede træstole. Belysningen i den store sal kan indstilles efter eget ønske og er med nyt LED lys. Opvarmning sker med varmepumpe og oliefyr.
Udover gode handicapfaciliteter, er der fine parkeringsmuligheder ved huset
Indgangsparti:
I entren er der plads til overtøj på de mange bøjler samt barnevogne m.m. Entreen indeholder derudover en sofagruppe samt et stort spejl.
Køkkenet:
Balle forsamlingshus er udstyret med moderne køkkenfaciliteter fra 2018. I køkkenet er der alt hvad man skal bruge til festen, der er blandt andet:
- 2 ovne
- 1 industriopvaskemaskine
- 1 fryseskab og 2 køleskabe. I et lokale ved siden af, er der anretter rum og Service til borddækning, samt alt andet som man har brug for i et køkken.
- Industri kaffemaskine
- 1 komfur med 6 kogeplader.
- Rustfri stålborde og rullevogne
Toiletter:
Toiletfaciliteterne er lyse og udstyret med pæne toilletter. Toiletterne består af:
- Herretoilet med vandskyllende urinal .
- 2 dametoiletter.
- 1 handicap toilet
- 1 personaletoilet i forbindelse med køkkenet.
Balle Forsamlingshus.!! ”Husregler”
Ved Udlejning afleveres huset i samme stand som det blev modtaget. Dette betyder bl.a.:
- Der ryddes op efter leje af huset.
- Alt brugt service vaskes af og stilles på plads. Kaffekander skylles med rent vand og stilles på plads. Kaffemaskinen rengøres.
- Bordene i den store sal aftørres og lægges ovenpå hinanden ud mod væggen. Stolene stables med 7 i hver og de stilles ud mod væggen.
- Bordene i den lille sal aftørres og stolene lægges op på bordene.
- Gulvet i gangen, store sal og lille sal fejes.
- Sluk for Oliefyr og Varmepumper når festen er forbi.
- Alle døre inde i huset skal stå åbne når den afleveres.
- Ta’ hensyn til naboerne. Hvis der spilles højt musik, så luk døre og vinduer senest kl. 02:00.
- Der må ikke kastes med ris i den store sal, da det ødelægger gulvet. Man bedes derfor vente til man kommer ud.
- Spildte væsker ( f.eks. øl og sodavand ) tørres straks op, da længere tids fugtpåvirkning ødelægger trægulvet.
- Beskadigelse af ting tilhørende huset erstattes af lejeren.
Rygning IKKE tilladt i huset.
Udlejning
- Udlejning af forsamlingshuset kan ske til personer, der er fyldt 21 år, og som ved sin underskrift på lejeaftalen står inde for denne.
- Lejemålet strækker sig over 1 døgn eller efter nærmere aftale.
- Der MÅ IKKE overnattes i forsamlingshuset.
- Lejeren er ansvarlig for forsamlingshuset og hæfter for evt. beskadigelser på bygningerne og inventaret i tidsrummet for lejemålet. Huset skal forlades som det modtages.
- Er der flyttet stole/borde til andre lokaler, skal de stilles på plads igen, inden huset forlades.
- I tilfælde af mislighold kan erstatningskrav forekomme.
- Myndighederne stiller strenge krav til brandsikkerheden. Der må intet ændres i brandværnsinstallationerne. Der skal være frie flugtveje til alle markerede udgange. Døre, gange og passager må ikke blokeres med møbler, højtalere, opstablinger eller andet af hvad art det måtte være.
- Oplagring af varer i forsamlingshuset i det tidsrum lejeaftalen løber, er for lejerens egen regning og risiko.
- Nøglen modtages og afleveres efter nærmere aftale.
Priser på udlejning
Oplysninger vedrørende udlejning, henvendelse til
Martin Korup Plaetner Tlf.: 25384238
Tjek evt. om huset er ledig i kalenderen på hjemmesiden
Leje af forsamlingshuset 1 dag (klokken 12 – 04) inkl. rengøring: 2.700 kr.
Ønsker man nøglen dagen før (hvis den er ledig): +500 kr.
Ønsker man huset til klokken 10.00 dagen efter: +500 kr.
Leje af forsamlingshuset hele weekenden *fra fredag kl 12 – søndag kl 16 inkl. rengøring: 4.000 kr.
Betaling: 1.500 kr ved booking, restbeløbet betales 14 dage før festen afholdes.
Depositum: 2.000 kr. betales ved nøgleudlevering og returneres ved aflevering
Udlejning på hverdag: 1.600 kr.
ALLE PRISER ER INKL. MOMS
Indbetaling på: Reg.nr. 9560, konto nr. 6581994476. Eller på Mobile Pay 13464 – Husk at skrive navn på indbetaler
Udlejning af borde og stole ud af huset:
Pr. bord: 30 kr
Pr stol 10 kr.